Zážitky z posledních dnů.

22. června 2013 v 21:40 | Michelle Saddler |  DIARY
Posledních několik dnů bylo opravdu skvělých! Ve středu jsme s holkama jely po škole do mekáče, na to, že jsem měla svůj první hambáč v životě (opravdu, byl to můj první) jsem byla celkem spokojená. :D

Čtvrteční výlet byl naprosto dokonalý! Koho to nebere, nechť přeskočí tento odstavec, bude to totiž na dlouho. Ráno jsme vyrazili vlakem do Hranic, odkud jsme měli sjíždět Bečvu. Plavili jsme se v kánoích, které byly po dvou, tak jsem se domluvila s jedním spolužákem, že budeme na jedné lodi. Pádlování nám zpočátku nešlo a trvalo nám docela dlouho, než jsme se sladili tak, abychom nevjížděli na kameny. Občas se vyskytly malé peřeje, které většina z nás v pořádku sjela. Na jednom místě však byl silnější proud a naši kánoi to hnalo směrem k silným větvím, které vyčuhovaly do prostoru. Chtěla jsem se od nich pádlem odrazit, ale ta větev byla pružná a odhodilo mě to do vody i s několika dalšími lidmi, kteří jeli za námi. V tu chvíli jsem byla pořádně vyděšená, protože mě tam trochu pomlátily ty větve a chytla jsem se nejbližší lodi, na které seděl pan učitel. Naštěstí mi neuplavalo pádlo, celou dobu co mě táhl proud řekou jsem ho držela křečovitě v ruce. Pak jsem si uvědomila, že nemám kšiltovku a uviděla jsem ji zachycenou na jednom kameni. Jelikož ta voda nebyla hluboká, tak jsem se postavila a vracela jsem se pro kšiltovku s tím, že jsem se pořád držela loďky, na které byl učitel. Jinými slovy, táhla jsem učitele sedícího v loďce proti proudu jen proto, abych chytila svou kšiltovku, což se mi tedy nakonec podařilo. Teď když si tu scénu vybavím znovu, jen se tomu směji. Když jsme se konečně vzpamatovali z toho šoku, chtěli jsme vyrazit dál, ale já zjistila, že mi jedna bota spadla do vody, protože jsem ji měla jen tak položenou v lodi. Učitel se tedy po břehu vracel zpět k těm větvím a k mé velké úlevě ji tam mezi kameny našel a donesl mi ji! Nejhorší bylo, když jsem zjistila, že ta blbá kšiltovka od Vietnamců pouští červenou barvu, takže jsem pak měla ruce, kolena a vodu v kánoi celé červené. Zbytek plavby proběhl pak už poklidně a po vylodění v Týnu nad Bečvou jsme šli do lanového centra. Tam mě to také bavilo, především když jsem podruhé v životě vyzkoušela big swing, což je zhoupnutí na laně z plošiny v 11 metrech nad zemí do volného prostoru. Byl to pro mě neuvěřitelný zážitek, já prostě miluju adrenalinové sporty. Po celou dobu bylo strašné horko, nakonec to odnesly moje nohy, které jsou teď spálené, hrozně mě bolí a musím je natírat krémem. Na Vsetín jsme přijeli až večer, hráli jsme ještě nějaké hry a nakonec jsme pili šampaňské s jahodama (a zjistila jsem, že mi to vůbec nechutná). Pro mě to byl jeden z nejsuprovějších výletů, budu mít zážitky na celý život.

Včera jsme měli poslední den školy, dostávali jsme vysvědčení a fotky. Po skončení jsem běžela na intr sbalit si věci, nakonec se mi to do té tašky podařilo dostat, takže výzva splněna. A dneska jsem byla na nákupech s kamarádkou, zítra se dozvíte co jsem si koupila. Teď už jen odpočívám a užívám si volna. Kdo jste tento článek dočetli dokonce, zasloužíte si lízátko. Brzy se zase ozvu s novým článkem. Mějte se, pusu!